Romeo och Julia

Hejsan allihoppa det är Becka här!
Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt men jag har haft massa läxor och så om jag ska vara helt ärlig har jag inte haft en vad ska man kalla det Leo- galen tid. Men idag som sista lektion i skolan så såg vi på Romeo och Julia. Och gissa om jag dog ? Han är så ursäkta språket jävla snygg i denna film så jag dör. Och jag önskar verkligen att jag skulle få spela Julia!Jag tycker filmen är jätte bra men det är lite jobbigt att dom pratar i diktform. Aja så nu har jag kommit in i min Leo period så nu ska det bli uppdatering. Hoppas ni uppskattar det. Har ni sett Romeo och Julia med Leonardo Dicaprio ? Tycker ni den är bra ?

Postat av: Linnéa!

Jag håller med dig, det är jobbigt att dom pratar så konstigt! Men annars är den jättebra, och Leo är snygg också! ;)

2011-04-10 @ 02:07:26
Postat av: Camilla

jag har sett den jätte många gånger och den blir väll bättre och bättre , men jag tycker att Leo är bättre i The basketball diaries :)

2011-06-12 @ 18:58:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: