Det är inte kul!

Har lagt in ganska många inlägg i rätt kategorier nu, så att det blir lättare för er att hitta inläggen, eftersom att vi inte har en sök funktion på bloggen, kanske ska ta och fixa det?

Är jätte ledsen för att uppdateringen varit så kass! Men det är verkligen inte kul att sitta och leta info, när man inte får kommentarer och inte ser att folk uppskattar det. Jag får verkligen dåligt samvete, för när jag loggar in och ser statistiken känns det verkligen som att jag sviker er, för att ni går in här dagligen och så uppdaterar jag/vi aldrig. Jag får verkligen dåligt samvete, men det känns ändå inte kul att skriva och leta info om Leo, när ingen kommenterar det vi skriver om.

Postat av: miley fan

Fattar vad du menar :)

2011-06-02 @ 23:02:03
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/
Postat av: Rima

fattar oxå :)

2011-07-17 @ 15:41:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: