Vem är jag ?


 

Ja som rubriken säger så tänkte jag berätta lite om mig eftersom jag också är ett stort fan av Leonardo Dicaprio och ska blogga på den här bloggen tillsammans med Sandra. Jag heter Rebecka och är 14 snart 15 år och bor i Stockholm med mina föräldrar och min bror. På fritiden så rider jag på min medryttar häst och på ridskola. Jag satsar väldigt mycket på min ridning och rider cirka 4 gånger i veckan. Annars är jag med mina vänner, mina djur, tränar eller fotograferar. Jag har en busig liten kanin och en hund som jag tränar mycket agility med.

 

 

Jag är även ett stort fan av Leonardo Dicaprio och tycker han är awsome. Han är grymt snygg, jätte bra skådespelare och tänker mycket på miljön och sånt. Mitt intresse för Leo började för inte så länge sedan. Alla mina kompisar hade sett Titanic och tillslut såg jag den och föll då för honom direkt. Sen dess har jag sett flera filmer med honom. Jag bara älskar honom mer och mer för varje film jag ser. Men min favorit är fortfarande Titanic. Där är han snyggast av dom alla och jag fascineras mycket av själva händelsen också då det gör den extra bra. Jag har inte sett Shutter Island eller Inception än men måste verkligen se dom!

 

Det var lite om mig och min älskade Leo, jag och Sandra ska försöka hålla bloggen uppdaterad nu med massa intressanta saker och hoppas ni läser och kommenterar. Jag älskar dig Leonardo Dicaprio ♥


Postat av: sandra

jag har sett catch me if you can, hade bara glömt att det var han som spelade den. men det är skiiiiiit bra :D

2011-01-20 @ 20:04:20
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: Louise

du mååååste verkligen se shutter island!!

och ja, han är så jäääävla snygg!!

haha ;)

nej menn jag gillar också titanic mest, det går:

1.titanic

2. shutter island

3. blood diamond



fasst jag har ju inte sett inception så :)

kul att få se lite fakta om er bakom bloggen! Jag länkade eran blogg i min, hoppas det hjälper :)

2011-01-25 @ 16:11:14
URL: http://teamtusen.blogg.se/
Postat av: Jennii

Hej! Jag föll också för Leo i Titanic! Skitsnygg är han! :) Men bara så ni vet, han är MIN! :D <3 Haha!

2011-01-25 @ 17:59:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: